Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Magimix Juice Expert 3 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m***************@g******** 26-05-2023

Miskoop

Geschreven voor: Magimix Juice Expert 3

Het toestel doet absoluut niet wat het voorstelt.
Gember gebruik ik veel verwerkt als sap, daarvoor is het toestel absoluut niet geschikt. De uitleg van MAGIMIX gaat alle kanten op, de gember laten weken, de gember in heel kleine stukjes snijden. De fabrikant maakt juist duidelijk in zijn voordelen dat je grote stukken mag gebruiken. Ik heb de gember gekookt maar dan gaat de voedingsstoffen voor een groot deel verloren.
Akkoord gember is hard en veel vezels dat weet ik wel maar de fabrikant beloofd bij zijn toestel
Sapfilter : 1,5 kg apples, 1 kg wortels Extra press : 4 kg aardbeien, 3 kg tomaten.
Er staat niet bij dat je na elke 3 appels de filter moet schoonmaken, voor alle fruit of groente hetzelfde ritueel.
Vele stukken worden niet helemaal verwerkt en je moet flink wat macht gebruiken om het fruit of groente erdoor te krijgen. MAGIMIX juice3 is helemaal niet het toestel wat het beloofd en duur voor wat het maar kan.